Wzrost sprzedaży Twojej firmy budowlanej 2022 / 2023

Wzrost sprzedaży Twojej firmy budowlanej 2022 / 2023

agencja marketingowa b2b

Sytuacja firm budowlanych w Polsce skłania do zmiany ich strategii.

Rok jaki jest, większość z nas widzi. Inflacja kilkunastoprocentowa; kredyty hipoteczne wychładzane. Wykonawcy budowlani coraz częściej zmuszani są do zrywania kontraktów. Realizacje wielu inwestycji zamykane są na minusie. W kwietniu br. wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury ukształtował się na poziomie -15,4 (źródło: GUS). To znacznie gorzej niż np. w transporcie i gospodarce magazynowej, czy w przetwórstwie przemysłowym.

Ceny materiałów budowlanych i nie tylko

Wpływ na taką sytuację mają przede wszystkim wzrosty cen materiałów budowlanych. Zmieniają się one bardzo dynamicznie i dlatego są firmy wykonawcze, które na jakiś czas wręcz zamroziły ofertowanie. Do tego dochodzą braki kadrowe, które pogłębiła sytuacja w Ukrainie. Sytuacja na rynku budowlanym nie wygląda najlepiej mimo, że małe firmy wykonawcze (wykonawcy suchej zabudowy, meblarze, stolarze, ekipy remontowe) nadal płyną na fali dotychczasowych wzrostów w deweloperce. To jednak nie będzie trwało w nieskończoność. Chociaż dzisiaj na wykończenie kuchni czeka się kilka miesięcy a na montaż drzwi kilka tygodni, to jednak to “Eldorado” może się skończyć. Jak się przed tym zabezpieczyć?

Przygotuj swoją firmę wykonawczą na rok 2023

Prowadzisz firmę wykonawczą? Zajmujesz się remontami? Jesteś stolarzem? Najbliższy termin u Ciebie, to druga połowa roku? Przygotuj się na alternatywny sposób pozyskiwania klientów. Praca z polecenia jest szalenie ważna. Nadchodzi jednak moment, gdy konieczne będzie pozyskiwanie klientów również z innych źródeł. Na czym polega marketing firmy budowlanej? Jak to zrobić? Sposobów jest kilka. Można oczywiście dać ogłoszenie w gazecie, wywiesić ogłoszenia w windach nowo wybudowanych budynków mieszkalnych. A może nawiązać kontakt z takimi firmami, jak www.domygotowe.eu i zajmować się realizacją zleceń w branży budownictwa prefabrykowanego. 

Jak dotrzeć do klientów?

Co jednak zrobić, aby niskim kosztem dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów w Twojej miejscowości? Dobrze wiesz, że takie możliwości sprawia internet. Wszyscy to wiedzą. Z jakiegoś jednak powodu mało jest w sieci nawet niskobudżetowych działań reklamowych firm wykonawczych. Marketing przecież zawsze kojarzył się z “wyrzucaniem w błoto pieniędzy”. Marketing przecież zawsze kojarzył się z “wciskaniem kitu”. Tak niestety postrzegają to właściciele wielu firm nie tylko budowlanych. I bardzo dobrze, że tak myślą. Ty w tym czasie możesz zbudować solidną pozycję w wyszukiwarkach internetowych, stworzyć solidną zawartość swojej strony internetowej, zacząć komunikować się z rynkiem poprzez media społecznościowe. Postaw na marketing firmy budowlanej. 

Oferty na prace wykonawcze i remontowe 

Nie masz jeszcze własnej strony internetowej? W kilka dni przygotujemy projekt Twojej witryny i dlatego już w niedługim czasie będziesz mógł przedstawić w internecie zakres swoich usług budowlanych i remontowych. Pomożemy Ci w założeniu konta i weryfikacji lokalizacji w Google Moja Firma. To bardzo ważne! Nasza agencja marketingowa specjalizuje się w obsłudze firm branży budowlanej i dlatego rozumiejąc Twoje potrzeby zadbamy o takie rzeczy jak właściwe zaplanowanie zawartości (contentu) Twojej strony internetowej, z uwzględnieniem jej struktury, podłączenia Google Analytics i Google Search Console. Dopracujemy również zdjęcia Twoich realizacji, a jak będzie taka potrzeba, przeprowadzimy dodatkową sesję zdjęciową.

Marketing firm budowlanych – od ponad 20 lat!

Pracujemy na tym rynku od dawna, więc we współpracą z Tobą i na bazie swojego doświadczenia opracujemy listę słów kluczowych. Wszystko to po to, aby Twoja firma budowlana była wysoko pozycjonowana w wyszukiwarce internetowej.

Twoja firma budowlana ma już stronę internetową? Pomożemy Ci w zwiększeniu ruchu organicznego na witrynie. Jeszcze więcej Klientów poszukujących wykonawcy budowlanego zajrzy do Ciebie i zapozna się z Twoją ofertą. Na co dzień obsługujemy firmy z sektora budowlanego – zarówno firmy budowlane, jak również producentów materiałów budowlanych i dlatego w łatwy sposób dopracujemy takie elementy jak: treści pod SEO, responsywność, poprawność linków i nagłówków, prawidłowe opisy zdjęć i wiele innych. Nie musisz wydawać pieniędzy na płatną reklamę w internecie. W pierwszej kolejności zadbamy o Twoją widoczność w tzw. wyszukiwaniu organicznym.

Kolejne zlecenia na prace wykonawcze i remontowe

Wszystko to pozwoli Twojej firmie stworzyć silne źródło pozyskiwania zapytań ofertowych. Czasy w branży budowlanej nie były chyba jeszcze tak niepewne jak dzisiaj. Bazujemy na licznych doświadczeniach z lat takich jak rok 2008 (ogólnoświatowy kryzys gospodarczy), czy 2004 (przystąpienie Polski do Unii Europejskiej). Mamy wiedzę i dlatego zachęcamy Cię do skorzystania z naszej oferty.

Usługi marketingowe b2b

Postaw na doświadczenie.
Swoje know-how w marketingu w branży budowlanej budujemy od roku 1999! Pierwszą stronę internetową nasz współzałożyciel wykonał właśnie wtedy, dla jednego z przedsiębiorstw budowlanych w Warszawie. Zaangażowanie w projekty związane z wprowadzaniem produktów i systemów budowlanych dało kolejną dawkę wiedzy, zdobytej od tamtego czasu. Jesteśmy gotowi na świadczenie profesjonalnych usług dla takich firm jak Twoja. Zapraszamy do kontaktu!

 

Jedna odpowiedź

  1. Jacek pisze:

    Ciekawe są rozwiązania takie jak tutaj https://domykomfortowe.pl/domy-modulowe-komfort-na-lata/
    Budownictwo w Polsce ma szansę na dynamiczny rozwój dzięki właśnie technologii budownictwa ekologicznego.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Translate »