Wyobraź sobie, że chcesz kupić nowe plisy do okien. Co robisz? Otwierasz przeglądarkę i wpisujesz frazę. Może to być fraza “plisy do okien”, a może “czym zasłonić okno”, lub jeszcze coś innego. Otrzymujesz wyniki wyszukiwania. Google używa swoich metod, aby zadowolić Cię wynikami wyszukiwania. Powinnaś/ powinieneś, w zależności od frazy, otrzymać podpowiedź stron, które najlepiej […]
Czytaj więcejDzielimy się doświadczeniem z innymi
Zapraszamy Cię do zapoznania się z naszymi artykułami i materiałami. Bądźmy w kontakcie.
Prosta Spółka Akcyjna – jakie wady, jakie zalety?
Jako właścicielka agencji marketingowej, ostatnio coraz częściej zastanawiam się nad przekształceniem firmy w prostą spółkę akcyjną. Ta stosunkowo nowa forma działalności w polskim prawie budzi wiele pytań wśród przedsiębiorców takich jak ja. Prosta spółka akcyjna – wady i zalety to temat, który wymaga dokładnej analizy przed podjęciem decyzji. Od momentu wprowadzenia w 2021 roku, prosta […]
Czytaj więcejJak zwiększyć widoczność usług frezowania CNC w internecie?
W dzisiejszej cyfrowej erze widoczność w internecie ma ogromne znaczenie dla każdej branży, w tym dla usług przemysłowych, jak np. frezowanie CNC. Skuteczny marketing usług przemysłowych w sieci może mieć znaczący wpływ na rozwój Twojej firmy. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z obróbką CNC, czy jesteś doświadczonym graczem na rynku, odpowiednie strategie […]
Czytaj więcejPrzewodnik po SEO dla producenta domów modułowych
W dzisiejszym cyfrowym świecie SEO producenta domów staje się kluczowym elementem sukcesu w branży budownictwa modułowego. Optymalizacja dla wyszukiwarek ma ogromny wpływ na widoczność Twojej firmy w internecie i przyciąganie potencjalnych klientów. Czy zastanawiałeś się, jak skutecznie wykorzystać narzędzia takie jak Google Search Console lub jak zoptymalizować swoją stronę WordPress, aby zwiększyć ruch organiczny? Ten […]
Czytaj więcejDlaczego warto zlecić audyt marketingowy agencji?
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, skuteczny marketing ma kluczowe znaczenie dla sukcesu Twojej firmy. Audyt marketingowy to narzędzie, które może pomóc Ci zoptymalizować Twoją strategię marketingową i osiągnąć lepsze wyniki. To kompleksowa ocena Twoich obecnych działań marketingowych, która pozwala zidentyfikować obszary wymagające poprawy i odkryć nowe możliwości rozwoju. Przeprowadzenie audytu marketingowego przez profesjonalną agencję ma […]
Czytaj więcej